Az online marketing egyik legfontosabb eleme az, hogy helyesen tudjuk mérni a konverziókat a különböző felületeken. Hiszen ezen beállítás segítségével lehetséges a hirdetések jövedelmező működtetése. Mai cikkünkben a Facebook konverziókat mutatjuk be, tarts velünk te is!
Konverziós lehetőségek
Iparágtól, vállalkozástól, illetve az adott céltól is függ az, hogy mit szeretnénk konverzióként mérni. Ez azon múlik, hogy az adott pillanatban mi az a vágyott cél, amit el akarunk érni. Lehet ez akár egy regisztráció, egy hírlevélre történő feliratkozás, ajánlatkérés, vagy vásárlás a webáruházban.
Amennyiben profi csapatot bíznál meg a közösségi média hirdetéseid kezelésével, nézz körül a SocialWings Facebook hirdetéskezelés aloldalán! Hiszen itt minden problémádra megoldást találhatsz.
Ahhoz, hogy a konverziókat mérni tudjuk, bizonyos követőkódokat el kell helyeznünk a weboldalunkban. A Facebook esetében ez nem más, mint a Facebook Pixel, mely már több mint 10 éve szolgálja az online marketingesek céljait.
Ezen eszköz segítségével tudjuk követni azt, hogy bizonyos felhasználók milyen cselekedeteket hajtottak végre a weboldalunkon. Mivel az online marketing alapja a mérés, ezért ezek az információk rendkívül hasznosak lehetnek számunkra az optimalizálás folyamatában.
Tesztelés és optimalizálás
Az online marketing során elengedhetetlen a folyamatos tesztelés, illetve optimalizálás, hiszen így tudunk arra összpontosítani, hogy egyre több konverziót érjünk el.
A hatékonyság pedig azért kiemelkedően lényeges szempont, mert ennek segítségével okosabban költhetjük el a hirdetési költségkeretet, illetve ezáltal a vállalkozásunkat is hatékonyabban menedzselhetjük, és több bevételre, profitra tehetünk szert az online hirdetések által. Ez pedig minden hirdető érdeke a Facebookon is.
A Facebook Konverzió API segítségével pedig kiegészíthetjük a Facebook Pixel működését, illetve hatékonyabbá is tehetjük azt. Így szélesebb körű célközönséget érhetünk el, melynek köszönhetően több potenciális vásárlót szerezhetünk.
Ha pedig növelni szeretnénk a bevételünket, akkor ez mindannyiunknak érdeke, hiszen minden vállalkozó ilyen céllal hirdet a különböző közösségi média felületeken. Így tehát a megfelelő mérések alkalmazása elengedhetetlen ezen tevékenység során.
Egyszerű integráció
A Facebook Konverzió API-t a legismertebb webáruházmotorokba könnyedén integrálhatjuk, nem fog többet igénybe venni a művelet 1-2 óránál. Amennyiben viszont manuálisan szeretnénk ezt megtenni, akkor nagyobb szakértelemre, illetve több munkaórára is szükségünk lesz.
Reméljük, hogy te is megtalálod annak a módját, hogy hogyan tudod megfelelően mérni a Facebookból érkező konverziókat. A Pixel, illetve az API integráció tökéletesen kiegészítik egymást, így ha mindkettőt alkalmazod, akkor szinte garantált a siker. Persze ez nem helyettesíti a hirdetések megfelelő beállítását, de sokat lendíthet az eredményességen.
(x) hirdetői tartalom