Média járvány idején – Vendégünk volt Pintér Bence, az Ugytudjuk.hu szerkesztője (Media1, 2021.04.05.)

A Media1 április 5-i, húsvéthétfői műsorának vendége volt Pintér Bence, az Ugytudjuk.hu szerkesztője.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Pintér Bence volt az ötletgazdája és szervezője annak a múlt héten publikált nyílt levélnek, amelyet 28 hazai szerkesztőség – köztük a Media1 is – aláírt, azt kérve Orbán Viktor miniszterelnöktől és az Operatív Törzstől, hogy tegyék lehetővé, hogy az orvosok nevük vállalásával is elmondhassák a gondolataikat, valamint az Operatív Törzs hozzon létre sajtóügyeletet, mely folyamatosan válaszol az újságírók által közvetített kérdésekre, továbbá engedjék meg a médiának, hogy tudósíthasson a kórházakban kialakult helyzetről, ott például felvételeket készíthessen. (A nyílt levél és az aláírók listája ide kattintva érhető el.)

Pintér Bence, az Ugytudjuk.hu szerkesztője
Pintér Bence, az Ugytudjuk.hu szerkesztője

Pintér Bencével átbeszéltük, mi váltotta ki a nyílt levél gondolatát, és szóba került az is, hogy miért hiányoznak egyesek az aláírók közül. A 28 szerkesztőség által aláírt nyílt levél elindítója elmondta a személyes tapasztalatait is az Operatív Törzzsel és azzal kapcsolatban, mennyire végezheti szabadon a munkáját nem csak ő, de a többi újságíró is.

Átbeszéltük azt is, mi a helyzet külföldön, hogyan viszonyul más országokban a médiához a járványügyi vezetés.

Nem csak arról esett szó, miért lenne fontos, hogy a média a jelen helyzetben is tudósíthasson, de néhány más kapcsolódó témát is érintettünk, köztük például a parlamenti tudósítók helyzetét is.

A beszélgetésben szó esett arról is, hogy a nyílt levélben megfogalmazott kéréseket a kormány szinte azonnal  elutasította. Pintér Bencétől a Media1 megkérdezte, van-e már terve a folytatást illetően,.

A Media1 2021.04.05-i műsora, benne a Pintér Bencével készített interjú teljes változata az alábbi lejátszó segítségével indítható. A play (lejátszás) ikonra való kattintással indul a hangfelvétel, de akár le is tölthető.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Hamarosan újra jelentkezik a Media1! Lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban vagy a TuneIn-en is.

Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

Media1, Vujity Tvrtko és fia, Barnabás Hawaii-ról jelentkezett (2021.03.22.)

Vujity Tvrtko televíziós riporter és műsorvezető, valamint fia, Vujity-Zsolnay Barnabás volt a Media1 legutóbbi, 2021. március 22-i műsorának vendége. Tvrtkóékat 13.000 km távolságból, Hawaii egyik szigetéről kapcsoltuk, majd mintegy egy órán át beszélgettünk egyrészt arról, milyen is az ALOHA-érzés és az élet Hawaii-on, másrészt azoknak a Facebook-esteknek a szakmai tapasztalatait beszéltük át, amelyeket Tvrtko szervezett, és amelynek résztvevői Tvrtkóék közös kisfilmjeit nézhették meg fizetőkapu mögött.

A beszélgetésből kiderült, mennyire volt könnyű vagy épp nehéz rávenni az embereket, hogy fizessenek a videós tartalmakért (a műsorok jótékony célt szolgálnak), de a gyártás kulisszatitkairól is sok szó esett.

A Pulitzer-emlékdíjas ismert tévés (aki továbbra is dolgozik az ATV-nek is) elmondta azt is, milyen lesz a következő filmes est, amelyre Húsvétkor kerül sor.

Vujity Tvrtko Hawaii-on
Vujity Tvrtko Hawaii-on
Fotó: Tvrkto hivatalos oldala

Tvrtko és családja tavaly ősszel költözött Hawaii-ra, így már olyan kérdésekre is válaszolni tudott, hogy milyen a médiahelyzet Hawaii-on, és persze az is kiderült a beszélgetésből, mi a helyzet arrafelé a COVID-19 járvány kapcsán.

A beszélgetésről ezúttal rögtönzött „stúdióból” videófelvétel is készült, mely megnézhető itt.

A Media1 2021.03.22-i műsorának audio változata a lejátszó gombbal indítható, vagy akár le is tölthető.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban vagy a TuneIn-en is.

Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére a hírportál főoldalán, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

Media1 2021.03.01.: Szigetvári József, a Szállás.hu Csoport ügyvezető igazgatója

A Media1 2021. március elsejei adásának vendége volt Szigetvári József, a Szállás.hu Csoport ügyvezető igazgatója, akit főleg a koronavírus világjárvány kapcsán elrendelt kormányzati intézkedések a turizmusra gyakorolt hatásairól és a majdani újranyitásról kérdezgettünk.

Megbeszéltük, mely szálláshelyeket érintett a leginkább érzékenyen a járvány miatti zárás (többen például nem kapnak állami kompenzációt sem),  de átbeszéltük azt is, mit tudnak tenni ilyen helyzetben a szállásközvetítő honlapok, egyáltalán miből származik ilyen helyzetben a bevételük.

Kiderült a beszélgetésből az is, hogy a szallas.hu-t miért ütötte meg „kevésbé” a mostani helyzet mint a Bookingot vagy épp az Airbnb-t, illetve az is, hogy milyen stratégiával próbálják átvészelni ezt a nagyon nehéz időszakot. Szóba került az is, mi lett a turizmusban dolgozó emberekkel, és ennek kapcsán érintettük azt is, hogy nem kell-e attól tartani, hogy az újranyitáskor esetleg munkaerőhiány lehet.

Kiderült a beszélgetésből az is, van-e még tartaléka a szálláshelyeknek arra az esetre, ha netán még a nyáron sem nyithatnak ki újra.

Szó esett a fesztiválokról (például lehet-e idén nyáron Sziget, Sound, vagy sem) és sok más kapcsolódó fontos kérdésről is.

Szigetvári József, a Szállás.hu Csoport ügyvezetője
Szigetvári József, a Szállás.hu Csoport ügyvezetője

A Media1 március elsejei adása teljes egészében visszahallgatható a lenti lejátszó segítségével, vagy akár le is tölthető, illetve elindítható a hangfelvétel akár különálló ablakban is.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban is.

Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére a hírportál főoldalán, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

Media1 2021.02.22: Kapitány Iván filmrendező és Kapitány-Diószegi Judit kreatív vezető, producer

A Media1 2021. február 22-i podcast- és rádióműsorának vendége volt Kapitány Iván filmrendező-producer és Kapitány-Diószegi Judit kreatív vezető, producer, a ContentLab & Factory gyártócég társtulajdonosa, ismert tévés sorozat alkotók.

Kapitányék cégének nevéhez a teljesség igénye nélkül olyan sorozatok elkészítése fűződik mint például A mi kis falunk, a Drága örökösök, a Korhatáros szerelem, a Jófiúk, a tavaly a COVID alkalmából speciális körülmények között elkészített a Segítség! Itthon vagyok című karanténsorozat vagy a Doktor Balaton.

A műsor elején arról esett szó, hogyan befolyásolta a sorozatgyárosok életét és a gyártási folyamatokat a koronavírus, vagy hogy mennyire vitte el a bevételeket a járvány, beszélgettünk arról, mi lesz a mozikkal, lesz-e tartalom, ha a járvány miatti korlátozások után újra kinyithatnak, de szó esett arról is, mikor lesz látható a tavaly ősszel beharangozott malévos sorozatuk, a HA-LCI. Ennek kapcsán elárulták, hogy van egy nagy tervük, hogy a tévé mellett Netflixen is bemutatják a szériát, amelyről a media1.hu korábban már mutatott be előzetest. Elbeszélgettünk a különféle streaming szolgáltatásokról is, így például arról, mennyiben kell másnak lennie egy streaminges tartalomnak mint amit tévében vetítenek.

Kapitányék a beszélgetés második felében betekintést engedtek idei produkciós terveikbe is, és sok más filmes és tévés témáról is beszélgettünk, érdemes visszahallgatni a teljes beszélgetést.

Kapitány-Diószegi Judit (balra, elől), Kapitány Iván (jobbra), és Szalay Dániel műsorvezető (hátul)
Kapitány-Diószegi Judit (balra, elől), Kapitány Iván (jobbra), és Szalay Dániel műsorvezető (hátul)

A Media1 műsor teljes 2021. február 22-i adása, benne a Kapitány Iván filmrendezővel és Kapitány-Diószegi Judit kreatív vezetővel, producerrel készült interjúval az alábbi lejátszón lévő play ikonra kattintva visszahallgatható, illetve podcastként a lenti linkre kattintva le is tölthető. A lejátszás akár külön ablakban is lehetséges.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban is. Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére a hírportál főoldalán, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

Korlátozott információszabadság COVID idején

A Klubrádió Hetes Stúdió című műsora kérdezett 2020.11.28-án a koronavírus-veszélyhelyzetre hivatkozva korlátozott információszabadságról.

Media1 2020.11.23., Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitális divíziójának vezetője és Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnöke

A Media1 hétfői, november 23-i esti műsorában jelentette be elsőként Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitális divíziójának igazgatója, hogy megújul a 24.hu. A hírportál – melyet jelentősen megerősített egyedi látogatószám tekintetében az Index nyáron lezajlott drámája – most keddre virradó éjjel újul meg, és nem is csak látványvilágában.

Fizetőkaput és támogatási programot is bevezet mostani megújulásakor a 24.hu. A fizetőkapu (paywall) lényege, hogy ha valakit zavar, hogy hirdetések vannak az oldalon, akkor egy bizonyos előfizetési díjért reklámok nélkül is igénybe veheti az oldal szolgáltatásait.

A támogatási program esetén a felhasználó hozzájárulhat, hogy több vidéki tudósítás, kézműves prémium tartalom készüljön, ezek előállítása ugyanis plusz erőforrásokat igényel.

Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitális divízióigazgatója
Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitális divízióigazgatója

A műsorban sok más téma mellett szó esett arról is, hogy a koronavírus hogyan érintette a Central Médiacsoport digitális termékeit, miért szűnik meg a Caféblog blogszolgáltatás, lesz-e bércsökkentés az első hullámhoz hasonlóan, vagy hogy mi van az olyan régi termékekkel mint például a Startlap és a Lap.hu, de szóba került a Nosalty nemrég történt megújulása és az is, hogy lesz-e fizetőkapu a portfólió más termékeinél is.

A műsor másik részében Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke beszélt arról, hogyan érinti a koronavírus a médiaszektort, mekkora a bezuhanás, kik az áldozatok és nyertesek, és szó esett arról is, hogy gyors, közepes vagy lassú felépülésre számít-e a COVID-19 miatti gazdasági válságból.

Gulyás János, az MRSZ elnöke
Gulyás János, az MRSZ elnöke

A Media1 műsor 2020. november 23-i adása, benne a Bognár Bálinttal, a Central Médiacsoport digitális igazgatójával és Gulyás Jánossal, az MRSZ elnökével készült interjú az alábbi lejátszón lévő play ikonra kattintva visszahallgatható, illetve podcastként a lenti linkre kattintva le is tölthető. A lejátszás akár külön ablakban is lehetséges!

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Ha még nem tetted meg, lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban is. Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére a hírportál főoldalán, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

Nézz szét a Vipcast.hu-n alaposabban, mert ott további podcastokat is találsz, immáron több mint 11 évre visszamenőleg!

Rendezvénytermek légfertőtlenítése

Vége a járványnak, ismét kinyitottak a mozik, szórakozóhelyek, valamint beindult a közösségi és az üzleti élet is. Most pedig mindennél fontosabb, hogy a rendezvényhelyszín-tulajdonosok újra elnyerjék az emberek bizalmát, és azt sugározzák, hogy képesek kontrollálni a nehéz helyzetet, biztosítani a megfelelő higiéniás viszonyokat. Ehhez ajánlunk most egy különleges légfertőtlenítő módszert. (x)

Olvass tovább

Media1 2020.06.08.: Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatójával és Sztaniszláv Andrással, a Magyar PR Szövetség elnökével beszélgettünk

A Media1 2020. június 8-án sugárzott rádióműsorának vendége volt Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatója, valamint Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) elnöke. Az adásból készült egy hosszabb verzió is, ami kizárólag a podcast hallgatói számára érhető el.

Grósz Juditot a Media1 műsorában legelőször is arról kérdeztük, hogy hogyan hatott a COVID-19 az RTL Magyarország és azon belül főleg annak digitális üzletágára, illetve a lakosság médiahasználatára.

Műsorunknak árulta el elsőként a vállalat digitális- és üzletfejlesztési igazgatója, hogy miután a koronavírus járvány kitörését követően az RTL Magyarország újratervezést hajtott végre idei tévés programstratégiájában, és egyes saját gyártású tévésorozatait (Apatigris, A Tanár harmadik évada) egyelőre csak az RTL Most+ nevű netes felületen mutatta be (egy harmadik tartalom, a magyar fejlesztésű Mellékhatás című szériájuk pedig a tévés premier előtt a neten már előbb elérhető volt), nagyon jelentős mértékben megnőtt a prémium internetes platformjuk népszerűsége:

2 hónap alatt megduplázódott a felhasználók száma.

A prémium felület egyébként tavaly novemberben indult és folyamatosan kötnek megállapodásokat műsorterjesztő szolgáltatókkal arról, hogy elérhetővé teszik a szolgáltatást. Áprilisban is bővült, hogy mely szolgáltatóknál érhető el, de a regisztrált felhasználók számának gyors növekedése elsősorban a saját gyártású tartalmak digital-first, azaz elsőként digitális térben történő premierjének tulajdonítható – mondta az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója a műsorba az interneten keresztül bejelentkezve.

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója
Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója. Fotó: RTL sajtószoba

Grósz Judittól megkérdeztük, hogyan készülnek arra, hogy versenytársuk,TV2Play néven tervez ingyenes netes videóplatformot, mire Grósz Judit elmondta, kit tekintenek a valódi konkurensüknek. Ebből már sejteni lehet, hogy nem a TV2-t.

Szóba került, hogy tervezik-e az RTL-nél, hogy a jelentős költséggel előállított saját gyártású sorozataikat a későbbiekben is először az interneten teszik elérhetővé, vagy akár kizárólag neten mutatják be, hiszen a nagyobb pénz ma még nyilvánvalóan a tévében van, de a digitális fejlődéshez láthatóan hozzájárul, ha vannak ilyen jellegű exkluzív anyagok.

Érintettük azt is, hogy nem tartottak-e a netes kalózkodástól, amikor az Apatigrist és a Tanárt először a netre tették fel, illetve beszélgettünk arról is, mit tudnak tenni ez ellen.

A Media1 műsora rákérdezett, hogy melyek a legnépszerűbb RTL-es videós tartalmak a digitális térben, és miután Grósz Judit elárult ezzel kapcsolatban néhány trendet, azt is elmondta, milyen eszközökről néznek az emberek efféle tartalmakat.

Érdeklődtünk arról is, hogy mi az oka annak, hogy az RTL Most+ szolgáltatást csak valamelyik műsorterjesztő szolgáltatón keresztül lehet igénybe venni (és egyelőre azt sem minden szolgáltatón keresztül), vagyis az HBO GO működési elvével ellentétben ezt nem rendelhetjük meg közvetlenül az RTL-től.

A válaszból többek között megtudhattuk azt is, hogy hamarosan meglehet az 1 milliomodik háztartás, ahol elérhető lesz a szolgáltatás.

Arról is érdeklődtünk, van-e arra terv, hogy az RTL Magyarországon is megerősítse online hírszolgáltatását, illetve indítanak-e esetleg netes tévécsatornát (például digitális hírcsatornát). Azt is kitárgyaltuk, hogy tervezik-e esetleg, hogy teljesen reklámmentesítve is igénybe vehessük az RTL Most+ szolgáltatást egy magasabb csomag (akár fizetség) keretében, illetve beszélgettünk arról is, hogyan vélekednek a felhasználók a reklámokról.

Végül szóba került az úgynevezett cord-cutting jelenség is, vagyis az, hogy egyes országokban sok felhasználó lemondja a tévé előfizetését. Grósz Judit elmondta, érzékelnek-e ilyesmit hazánkban.

(A műsor visszahallgatásához a link lent.)

Hogyan érintette a járvány a PR-t?

A műsor második felében Sztaniszláv Andrással, a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) tavaly megválasztott új elnökével (és egyben a CIPR International, a CIPR / Chartered Institute of Public Relations nevű szakmai szervezet egyik legnagyobb tagozatának elnökével arról beszélgettünk, hogyan érintette a koronavírus a PR-szakmát, mekkorát nőhetett körükben a munkanélküliség.

Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke
Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke

Szóba került, hogyan próbál segíteni az MPRSZ, illetve hogyan változott meg a vállalati kommunikáció a COVID-19 hatására. Beszélgettünk arról is, hogy számítanak-e arra, hogy a járvány gazdasági következményei miatt felgyorsul az a folyamat, hogy egyre több újságíró megy át a pr-szakmába, de megbeszéltük azt is, hogy a magyar pr-szakmát mennyiben érintette másképp a járvány, mint más országok pr-osait. Az is előkerült, hogy miért pont idén került be először a public relations a reklámtortába.

A Media1 műsor 2020. június 8-i adásának hosszabb változata (benne Grósz Judittal majd Sztaniszláv Andrással) az alábbi lejátszón lévő play ikonra kattintva visszahallgatható, illetve podcastként a lenti linkre kattintva le is tölthető. A lejátszás akár külön ablakban is lehetséges!

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Ha még nem tetted meg, lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban és a TuneIn-ban. Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére a hírportál főoldalán, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

Nézz szét a Vipcast.hu-n alaposabban, mert ott további podcastokat is találsz, immáron több mint tíz évre visszamenőleg!

A Media1 legközelebb június 22-én 19 órakor jelentkezik a Budapest 87,6 MHz-en, a Spirit FM frekvenciáján és a spiritfm.hu-n streaming segítségével, majd nem sokkal az adás után a vipcast.hu és a Media1 podcast felületén.

Media1 2020.05.11.: Gulyás Jánossal, az MRSZ elnökével beszélgettünk a 2019-es reklámtortáról és arról, hogyan hat a koronavírus a magyar kommunikációs piacra

A koronavírus-járvány miatti kényszerű leállás után, ezúttal speciális módon, házi karanténokba kapcsolva folytatódik a Media1 című műsor, mely május 11-én már hallható is volt a Spirit FM 87,6 MHz-es frekvenciáján Budapesten, valamint a spiritfm.hu-n. A Media1 műsorban Libor Anita, a nőklapja.hu főszerkesztője mellett Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke is vendégünk volt, akivel a 2019-es reklámtorta (médiatorta, kommunikációs torta) eredményekről és arról beszélgettünk, milyen kilátások elé néz a magyar reklámpiac, illetve kommunikációs piac, beleértve a médiát is, a koronavírus (COVID-19) miatt, azaz milyen kilátásokra lehet számítani 2020-ban.

A Media1 2020. május 11-i műsorának Gulyás Jánost interjúvoló része az alábbi lejátszón lévő play ikonra kattintva visszahallgatható, illetve podcastként a lenti linkre kattintva le is tölthető. A lejátszás akár külön ablakban is lehetséges!

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Mivel Zoomon beszélgettünk, ezért ezúttal videófelvétel is van a beszélgetésről.

A műsor másik felében Libor Anita, a Nőklapja.hu főszerkesztője volt a vendégünk, ez a műsorrész IDE kattintva érhető el.

Ha még nem tetted meg, lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban is. Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére a hírportál főoldalán, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

Media1 2020.05.11.: Karanténból kapcsoltuk Libor Anitát, az egy hete indult Nőklapja.hu főszerkesztőjét

A koronavírus-járvány miatti kényszerű leállás után, ezúttal speciális módon, házi karanténokba kapcsolva folytatódik a Media1 című műsor, mely május 11-én már hallható is volt a Spirit FM 87,6 MHz-es frekvenciáján Budapesten, valamint a spiritfm.hu-n.

A Media1 műsor egyik vendége volt Libor Anita, a napokban indult Nőklapja.hu digitális termék főszerkesztője, akivel arról beszélgettünk, miért gondolták azt, hogy lehet létjogosultsága egy fizetőkapus (freemium) internetes sajtóterméknek, mennyiben más az új lap, mint a nyomtatott kiadás, de a beszélgetésből kiderül az is,  hogyan működik a szerkesztőség most.

Libor Anita, a nőklapja.hu főszerkesztője
Libor Anita, a nőklapja.hu főszerkesztője

A Media1 műsor 2020. május 11-i, Libor Anitát meginterjúvoló része az alábbi lejátszón lévő play ikonra kattintva visszahallgatható, illetve podcastként a lenti linkre kattintva le is tölthető. A lejátszás akár külön ablakban is lehetséges!

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Mivel Skype-on beszélgettünk, ezért ezúttal videófelvétel is van a beszélgetésről.

A témával kapcsolatban ajánljuk a Media1 hírportál cikkét is.

A műsor másik részének vendége volt Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke, akivel a járvány gazdasági hatásairól és a tavalyi médiatortáról beszélgettünk. A Gulyás Jánossal készült beszélgetés IDE kattintva érhető el.

Ha még nem tetted meg, lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban is. Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére a hírportál főoldalán, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.