Kész az új webshop, de hogyan lesz rajta látogató? Forgács Mariannal és Takács Borbálával folytatódik a Media1 e-kereskedelem beszélgetéssorozata

A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.

  • Mely közösségi médiás platformok kihagyhatatlanok a kommunikációs mixből?
  • Mikor kell ügynökség és mikor elég, ha mi magunk vesszük kezünkbe a kommunikációs feladatokat?
  • Mekkora büdzsét érdemes szánni a kommunikációra?
  • Milyen gyakran és hogyan, miről posztoljunk?
  • Hogyan érdemes hozzálátni az influenszermarketinghez?
  • Vannak-e ingyenes lehetőségek, vagy mindenképp a pénztárcánkba kell nyúlnunk?
  • Online piacterek – hogyan, mikor, mire használjuk őket?

Ilyen és ehhez hasonló gyakorlatias kérdésekre is választ kerestünk szakértő vendégeinkkel az Adevinta közreműködésével készülő beszélgetéssorozatunk legújabb részében.

A beszélgetés audio változatban is elérhető, így vezetés közben is meghallgathatja a beszélgetést.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

A korábbi e-kereskedelem témájú epizódokból:

Mik a trendek manapság és mi várható az online kereskedelemben? A Media1 e-kereskedelmi beszélgetéssorozata #s01e01

Mi a webshopok sikerét egyik legjobban meghatározó kérdés? Logisztikai folyamatokról és ezek aktuális trendjeiről beszélgettünk a Media1 e-kereskedelem sorozatának 2. részében szakértő vendégeinkkel

Hamarosan érkezik az e-kereskedelem témájú sorozatunk következő része is! Érdemes feliratkozni a vipcast powered by Media1 Podcastra! Elérhető a podcast Spotify-on, iTunes-on, Google Podcastben és más podcast platformokon keresztül is.

Mi a webshopok sikerét egyik legjobban meghatározó kérdés? Logisztikai folyamatokról és ezek aktuális trendjeiről beszélgettünk a Media1 e-kereskedelem sorozatának 2. részében szakértő vendégeinkkel

A Media1 e-kereskedelem témájú négy részből álló beszélgetéssorozatának legújabb, 2. részében

Zabari Istvánnal, a Lumenet világítástechnikai webshop alapítójával, tulajdonosával, az Ecommerce Hungary szakmai szövetség alelnökével

Perényi Andrással, a Webshippy ügyvezetőjével és társtulajdonosával,

és

Balázs Miklóssal, a Kifli.hu logisztikai trénerével

beszélgetett Szalay Dániel a webshopok logisztikai folyamatairól. Azért kiemelten fontos téma ez, hiszen a webáruházak sikerét nagyban meghatározza, hogy ezek a folyamatok mennyire működnek flottul.

Néhány téma a beszélgetésből:

  • Mik az aktuális trendek az e-kereskedelem terén?
  • Érdemes-e kiszervezni a logisztikai, szállítási feladatokat egy úgynevezett fulfillment céghez, mik ennek az előnyei és mik azok az esetek, amikor ezt nem érdemes megtenni, netán nincs is lehetőség rá? Hogyan lehet megtenni az átállást, mik az ezzel kapcsolatos gyakorlati tapasztalatok?
  • Érdemes ma még fenntartani hagyományos boltot is? Miért döntött úgy nemrégiben a Lumenet, hogy bezárja a hagyományos, offline üzletét, és hogyan oldotta meg mindezt egy olyan webáruház, ahol törékeny termékekről van szó?
  • Fenntartható-e a napon belüli kiszállítás?
  • Mi a helyzet jelenleg a futárhiánnyal a piacon?
  • Mit érdemes tudni a csomagolásmentes szállításról?
  • Tényleg a csomagautomatáké a jövő? Milyen nehézségek vannak e területen?
  • Hogyan érdemes egy webshoppal a külföldi szállítást megoldani, ha valaki terjeszkedni készül?
  • Speciális igények a kiszállítás kapcsán? Hogyan oldják meg a túlméretes vagy törékeny termékek szállítását, vagy akár az élelmiszerekét, amelyekre nagyon szigorú követelmények vonatkoznak.

A Media1 e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozata az Adevinta Hungary, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalak üzemeltetőjének közreműködésével készül. Köszönjük továbbá a helyszínt a Yettel Magyarország Astorián található közösségi irodájának!

Az audio podcast változat az alábbi lejátszóval hallgatható meg.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

A beszélgetéssorozat 1. része, melynek Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu alapítója, Hackhanda Tünde, az ENET online kereskedelem szakértője és Szeles Péter, a Reacty Digital üzletfejlesztési vezetője volt a vendége, IDE kattintva érhető el videós és audio változatban egyaránt.

Érdemes feliratkozni a Media1 YouTbe csatornájára, valamint a podcastunk Spotify csatornájára, hogy ne maradjon le a beszélgetéssorozat következő részéről sem.

Mik a trendek manapság és mi várható az online kereskedelemben? A Media1 e-kereskedelmi beszélgetéssorozata #s01e01

Négy részes beszélgetéssorozatot indított a Media1 az online kereskedelemről az Adevinta Hungary, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalak üzemeltetőjének közreműködésével.

Az első részben Csereklei Zoltánnal, a Pelenka.hu alapító-tulajdonosával, Szeles Péterrel, a Reacty Digital üzletfejlesztési vezetőjével és Hack-Handa Tündével, az ENET online vásárlás szakértőjével beszélgettünk a hazai és a globális e-kereskedelem aktuális trendjeiről. Kiderül a beszélgetésből, mekkora a piac, mik a legnépszerűbb termékkategóriák, mik a jövővel kapcsolatos várakozások, mik a vásárlói igények, mekkora az igény a napon belüli kiszállításra és az utánvétre, milyen újdonságok vannak a területen, de például a webshopok logisztikája is szóba került, ahogy az is, érdemes-e még belevágni. Szó esik kutatási adatokról és egy gyakorló webshop tulajdonos is elmondja a személyes tapasztalatait.

A beszélgetésről ezúttal videó is készült, így a szokásos podcast felületeink és a 11 rádiós mellett az is megtekinthető.

Az audio podcast változat az alábbi lejátszóval hallgatható meg.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Érdemes feliratkozni a Media1 YouTbe csatornájára, valamint a podcastunk Spotify csatornájára, hogy ne maradjon le a beszélgetéssorozat következő részéről sem.

A beszélgetéssorozat következő, 2. részében főleg logisztikai témákról esik majd szó. Vendégünk lesz Zabari István, a Lumenet online lámpaáruház alapítója és az Ecommerce Hungary internetes kereskedelemmel foglalkozó szakmai szervezet alelnöke, Balázs Miklós, a Kifli.hu logisztikai trénere és Perényi András, a Webshippy nevű fullfilment szolgáltató ügyvezetője és társtulajdonosa. A beszélgetéssorozat 2. része IDE kattintva érhető el.

A Media1 e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozata az Adevinta Hungary, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalak üzemeltetőjének közreműködésével készül. Köszönjük továbbá a helyszínt a Yettel Magyarország Astorián található közösségi irodájának.

Gyönyörű recycle fotózás és online ruhavásárlás – DTM, 2018.04.03./1.

Videókat posztolunk és aztán kommenteljük: ez a Poszt-komment rovat, amiben ezúttal felidéztük Kurucz Imre bejelentkezésének egy részletét az idei E-commerce Expóról és ennek kapcsán kiderül, hogy kinek van az asztaltársaságban a legnagyobb lába 🙂 Aztán a Facebook oldalunkon található érdekes werkvideóból mutatunk egy részletet, amiben a kanadai fényképész, Von Wong projektjébe pillanthatunk bele. A fotós egy csomó használt számítógép alkatrészt (billentyűzetet, alaplapot és komplett laptopokat), valamint egy csinos fotómodellt használt fel a projektje során.

Von Wong kanadai fényképész fotográfiája, amihez díszletet kimustrált számítógépes alaplapokból építettek.
Von Wong kanadai fényképész fotográfiája, amihez díszletet kimustrált számítógépes alaplapokból építettek.
Az asztaltársaság balról jobbra: Herpai Gergely újságíró, Keleti Arthur IT biztonsági szakértő,Szilágyi Árpád műsorvezető és Réz B. Gábor
Az asztaltársaság balról jobbra: Herpai Gergely újságíró, Keleti Arthur IT biztonsági szakértő,Szilágyi Árpád műsorvezető és Réz B. Gábor

Az audio podcast hangfelvétel lejátszása a „play” ikont ábrázoló ikonra kattintva indul, de a hangfájl akár le is tölthető. A lejátszó egy külön ablakban is elindítható.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Videónk is van a műsor ezen részletéről:

Tetszenek a vipcast.hu tartalmai? Ha még nem tetted meg, lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról!

A DTM asztaltársasággal közvetlenül itt lehet kapcsolatba lépni: www.facebook.com/DTMasztaltarsasag

 

Egyre többen vásárolunk a neten, mind többen okoseszközön – DTM extra, 2018.03.23.

Az év legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényeként határozták meg az Ecommerce Expo 2018 nevű rendezvényt a szervezői. A konferenciával egybekötött eseményt csütörtökön, a budapesti Lurdy Házban rendezték meg. Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatója ott volt a fő előadók között és a hazai online vásárlási trendekről számolt be a friss adatok tükrében. Mi pedig élőben kapcsoltuk őt, hogy beszámoljon a konferencia legérdekesebb pillanatairól.

Kurucz Imre, az Ecommerce Expo 2018 rendezvényről tudósít
Kurucz Imre, az Ecommerce Expo 2018 rendezvényről tudósít

A podcast hangfelvétel lejátszása a „play” ikont ábrázoló ikonra kattintva indul, de a hangfájl akár le is tölthető. A lejátszó egy külön ablakban is elindítható.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Alább pedig Kurucz Imre prezentációjának néhány érdekes diája is látható nagyítható formában.

Az online vásárláshoz használt eszközök megoszlása
A fizetési mód megoszlása

Videónk is van a műsor ezen részletéről: 

Tetszenek a vipcast.hu tartalmai? Ha még nem tetted meg, lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról!

A DTM asztaltársasággal közvetlenül itt lehet kapcsolatba lépni: www.facebook.com/DTMasztaltarsasag