Mik a trendek manapság és mi várható az online kereskedelemben? A Media1 e-kereskedelmi beszélgetéssorozata #s01e01

Négy részes beszélgetéssorozatot indított a Media1 az online kereskedelemről az Adevinta Hungary, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalak üzemeltetőjének közreműködésével.

Az első részben Csereklei Zoltánnal, a Pelenka.hu alapító-tulajdonosával, Szeles Péterrel, a Reacty Digital üzletfejlesztési vezetőjével és Hack-Handa Tündével, az ENET online vásárlás szakértőjével beszélgettünk a hazai és a globális e-kereskedelem aktuális trendjeiről. Kiderül a beszélgetésből, mekkora a piac, mik a legnépszerűbb termékkategóriák, mik a jövővel kapcsolatos várakozások, mik a vásárlói igények, mekkora az igény a napon belüli kiszállításra és az utánvétre, milyen újdonságok vannak a területen, de például a webshopok logisztikája is szóba került, ahogy az is, érdemes-e még belevágni. Szó esik kutatási adatokról és egy gyakorló webshop tulajdonos is elmondja a személyes tapasztalatait.

A beszélgetésről ezúttal videó is készült, így a szokásos podcast felületeink és a 11 rádiós mellett az is megtekinthető.

Az audio podcast változat az alábbi lejátszóval hallgatható meg.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Érdemes feliratkozni a Media1 YouTbe csatornájára, valamint a podcastunk Spotify csatornájára, hogy ne maradjon le a beszélgetéssorozat következő részéről sem.

A beszélgetéssorozat következő, 2. részében főleg logisztikai témákról esik majd szó. Vendégünk lesz Zabari István, a Lumenet online lámpaáruház alapítója és az Ecommerce Hungary internetes kereskedelemmel foglalkozó szakmai szervezet alelnöke, Balázs Miklós, a Kifli.hu logisztikai trénere és Perényi András, a Webshippy nevű fullfilment szolgáltató ügyvezetője és társtulajdonosa. A beszélgetéssorozat 2. része IDE kattintva érhető el.

A Media1 e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozata az Adevinta Hungary, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalak üzemeltetőjének közreműködésével készül. Köszönjük továbbá a helyszínt a Yettel Magyarország Astorián található közösségi irodájának.

Egyre többen vásárolunk a neten, mind többen okoseszközön – DTM extra, 2018.03.23.

Az év legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényeként határozták meg az Ecommerce Expo 2018 nevű rendezvényt a szervezői. A konferenciával egybekötött eseményt csütörtökön, a budapesti Lurdy Házban rendezték meg. Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatója ott volt a fő előadók között és a hazai online vásárlási trendekről számolt be a friss adatok tükrében. Mi pedig élőben kapcsoltuk őt, hogy beszámoljon a konferencia legérdekesebb pillanatairól.

Kurucz Imre, az Ecommerce Expo 2018 rendezvényről tudósít
Kurucz Imre, az Ecommerce Expo 2018 rendezvényről tudósít

A podcast hangfelvétel lejátszása a „play” ikont ábrázoló ikonra kattintva indul, de a hangfájl akár le is tölthető. A lejátszó egy külön ablakban is elindítható.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Alább pedig Kurucz Imre prezentációjának néhány érdekes diája is látható nagyítható formában.

Az online vásárláshoz használt eszközök megoszlása
A fizetési mód megoszlása

Videónk is van a műsor ezen részletéről: 

Tetszenek a vipcast.hu tartalmai? Ha még nem tetted meg, lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról!

A DTM asztaltársasággal közvetlenül itt lehet kapcsolatba lépni: www.facebook.com/DTMasztaltarsasag