A Media1 E-kereskedelem beszélgetéssorozatában ezúttal
dr. Ormós Zoltán internetes jogásszal, az Ecommerce Hungary szakmai szervezet alelnökével, az internet-ugyved.com alapítójával,
Nemes Dániel IT-biztonsági szakértővel, a Biztributor elnökével és a Barion igazgatósági tagjával,
valamint Takács Takács Borbálával, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával
beszélgettünk arról, hogy milyen informatikai és jogi kihívásokkal néznek szembe az e-kereskedők, a webshopok tulajdonosai indulás előtt és után.
Az Adevinta Hungary, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalak üzemeltetőjének közreműködésével készülő beszélgetés audio változatban is elérhető, így például autóvezetés közben is meghallgathatja.
Az audio változatot az alábbi lejátszó segítségével éri el.
A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.
Mely közösségi médiás platformok kihagyhatatlanok a kommunikációs mixből?
Mikor kell ügynökség és mikor elég, ha mi magunk vesszük kezünkbe a kommunikációs feladatokat?
Mekkora büdzsét érdemes szánni a kommunikációra?
Milyen gyakran és hogyan, miről posztoljunk?
Hogyan érdemes hozzálátni az influenszermarketinghez?
Vannak-e ingyenes lehetőségek, vagy mindenképp a pénztárcánkba kell nyúlnunk?
Online piacterek – hogyan, mikor, mire használjuk őket?
Ilyen és ehhez hasonló gyakorlatias kérdésekre is választ kerestünk szakértő vendégeinkkel az Adevinta közreműködésével készülő beszélgetéssorozatunk legújabb részében.
A beszélgetés audio változatban is elérhető, így vezetés közben is meghallgathatja a beszélgetést.
Napjaink felgyorsult életmódja teljes életünket áthatja. Egész nap van valami tennivalónk, pörögnek a feladatok, munka után pedig szívesen töltjük az időnket a bevásárlóközpontban, vagy egy kávézóban, esetleg szívesen sétálunk a parkban, vagy rohanunk az edzőterembe.
Ha te is imádod a város lüktetését, a folyamatos nyüzsgést, a rengeteg tennivalót és az aktív napokat, akkor válassz olyan kiegészítőket, melyek tökéletesen illenek ebbe a milliőbe, és általuk kifejezheted a modern városi stílust.
A Media1 e-kereskedelem témájú négy részből álló beszélgetéssorozatának legújabb, 2. részében
Zabari Istvánnal, a Lumenet világítástechnikai webshop alapítójával, tulajdonosával, az Ecommerce Hungary szakmai szövetség alelnökével
Perényi Andrással, a Webshippy ügyvezetőjével és társtulajdonosával,
és
Balázs Miklóssal, a Kifli.hu logisztikai trénerével
beszélgetett Szalay Dániel a webshopok logisztikai folyamatairól. Azért kiemelten fontos téma ez, hiszen a webáruházak sikerét nagyban meghatározza, hogy ezek a folyamatok mennyire működnek flottul.
Néhány téma a beszélgetésből:
Mik az aktuális trendek az e-kereskedelem terén?
Érdemes-e kiszervezni a logisztikai, szállítási feladatokat egy úgynevezett fulfillment céghez, mik ennek az előnyei és mik azok az esetek, amikor ezt nem érdemes megtenni, netán nincs is lehetőség rá? Hogyan lehet megtenni az átállást, mik az ezzel kapcsolatos gyakorlati tapasztalatok?
Érdemes ma még fenntartani hagyományos boltot is? Miért döntött úgy nemrégiben a Lumenet, hogy bezárja a hagyományos, offline üzletét, és hogyan oldotta meg mindezt egy olyan webáruház, ahol törékeny termékekről van szó?
Fenntartható-e a napon belüli kiszállítás?
Mi a helyzet jelenleg a futárhiánnyal a piacon?
Mit érdemes tudni a csomagolásmentes szállításról?
Tényleg a csomagautomatáké a jövő? Milyen nehézségek vannak e területen?
Hogyan érdemes egy webshoppal a külföldi szállítást megoldani, ha valaki terjeszkedni készül?
Speciális igények a kiszállítás kapcsán? Hogyan oldják meg a túlméretes vagy törékeny termékek szállítását, vagy akár az élelmiszerekét, amelyekre nagyon szigorú követelmények vonatkoznak.
A Media1 e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozata az Adevinta Hungary, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalak üzemeltetőjének közreműködésével készül. Köszönjük továbbá a helyszínt a Yettel Magyarország Astorián található közösségi irodájának!
Az audio podcast változat az alábbi lejátszóval hallgatható meg.
A beszélgetéssorozat 1. része, melynek Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu alapítója, Hackhanda Tünde, az ENET online kereskedelem szakértője és Szeles Péter, a Reacty Digital üzletfejlesztési vezetője volt a vendége, IDE kattintva érhető el videós és audio változatban egyaránt.
Az év legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényeként határozták meg az Ecommerce Expo 2018 nevű rendezvényt a szervezői. A konferenciával egybekötött eseményt csütörtökön, a budapesti Lurdy Házban rendezték meg. Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatójaott volt a fő előadók között és a hazai online vásárlási trendekről számolt be a friss adatok tükrében. Mi pedig élőben kapcsoltuk őt, hogy beszámoljon a konferencia legérdekesebb pillanatairól.
Kurucz Imre, az Ecommerce Expo 2018 rendezvényről tudósít
A podcast hangfelvétel lejátszása a „play” ikont ábrázoló ikonra kattintva indul, de a hangfájl akár le is tölthető. A lejátszó egy külön ablakban is elindítható.
Tavaly 900 ezer interneten megrendelt karácsonyi ajándék nem érkezett meg, idén már csak 800 ezer, de azért ez is igen magas szám. Viszont a háttérben egészen más felkészülés volt megfigyelhető – tudtuk meg a Digitális Talkshow Mindenkinek (DTM) január 23-i adásában dr. Pintér Róberttől, az eNETkutatásvezetőjétől. A beszélgetésből kiderül még az is, hogy több év óta folyamatosan növekszik a hazai e-kereskedelem nagyságrendje, előretört a bankkártyás fizetés és továbbra is népszerű a hírlevél a webáruházak gyakorlatában.
dr. Pintér Róbert, az eNET kutatásvezetője Fotó: Nemes Ilona
A podcast hangfelvétel lejátszása a „play” ikont ábrázoló ikonra kattintva indul, de a hangfájl akár le is tölthető. A lejátszó egy külön ablakban is elindítható.
Vajon mitől lesz lányos egy lányos ruha? Mi az az egyértelmű jel, amely segítségével eldönthetjük, hogy kisfiúnak vagy kislánynak való az a póló, nadrág vagy pulcsi, amit kinéztünk? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.