Egy nappali tökéletes térkihasználásának a legjobb módja a sarokkanapé elhelyezése. Így érhetjük el, hogy nem lesz egy kihasználatlan zuga sem a helyiségnek, miközben egy ideális ülőalkalmatosság gondoskodik az itt tartózkodók kényelméről. Az esti közös tévézés, a családi társasjátékozás, a barátok körében történő finom italok kortyolgatása mind-mind kellemes hangulatban telik a komfortos nappali közegében.
szállítás
Mi a webshopok sikerét egyik legjobban meghatározó kérdés? Logisztikai folyamatokról és ezek aktuális trendjeiről beszélgettünk a Media1 e-kereskedelem sorozatának 2. részében szakértő vendégeinkkel
A Media1 e-kereskedelem témájú négy részből álló beszélgetéssorozatának legújabb, 2. részében
Zabari Istvánnal, a Lumenet világítástechnikai webshop alapítójával, tulajdonosával, az Ecommerce Hungary szakmai szövetség alelnökével
Perényi Andrással, a Webshippy ügyvezetőjével és társtulajdonosával,
és
Balázs Miklóssal, a Kifli.hu logisztikai trénerével
beszélgetett Szalay Dániel a webshopok logisztikai folyamatairól. Azért kiemelten fontos téma ez, hiszen a webáruházak sikerét nagyban meghatározza, hogy ezek a folyamatok mennyire működnek flottul.
Néhány téma a beszélgetésből:
- Mik az aktuális trendek az e-kereskedelem terén?
- Érdemes-e kiszervezni a logisztikai, szállítási feladatokat egy úgynevezett fulfillment céghez, mik ennek az előnyei és mik azok az esetek, amikor ezt nem érdemes megtenni, netán nincs is lehetőség rá? Hogyan lehet megtenni az átállást, mik az ezzel kapcsolatos gyakorlati tapasztalatok?
- Érdemes ma még fenntartani hagyományos boltot is? Miért döntött úgy nemrégiben a Lumenet, hogy bezárja a hagyományos, offline üzletét, és hogyan oldotta meg mindezt egy olyan webáruház, ahol törékeny termékekről van szó?
- Fenntartható-e a napon belüli kiszállítás?
- Mi a helyzet jelenleg a futárhiánnyal a piacon?
- Mit érdemes tudni a csomagolásmentes szállításról?
- Tényleg a csomagautomatáké a jövő? Milyen nehézségek vannak e területen?
- Hogyan érdemes egy webshoppal a külföldi szállítást megoldani, ha valaki terjeszkedni készül?
- Speciális igények a kiszállítás kapcsán? Hogyan oldják meg a túlméretes vagy törékeny termékek szállítását, vagy akár az élelmiszerekét, amelyekre nagyon szigorú követelmények vonatkoznak.
A Media1 e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozata az Adevinta Hungary, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalak üzemeltetőjének közreműködésével készül. Köszönjük továbbá a helyszínt a Yettel Magyarország Astorián található közösségi irodájának!
Az audio podcast változat az alábbi lejátszóval hallgatható meg.
A beszélgetéssorozat 1. része, melynek Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu alapítója, Hackhanda Tünde, az ENET online kereskedelem szakértője és Szeles Péter, a Reacty Digital üzletfejlesztési vezetője volt a vendége, IDE kattintva érhető el videós és audio változatban egyaránt.
Érdemes feliratkozni a Media1 YouTbe csatornájára, valamint a podcastunk Spotify csatornájára, hogy ne maradjon le a beszélgetéssorozat következő részéről sem.
Csomagolás könnyen és gyorsan stretchfóliával (x)
A csomagolástechnika fejlődésével ma már modern, környezetbarát csomagolóanyagok állnak rendelkezésre, amelyekkel könnyen és gyorsan lehet biztosítani a termék számára a védelmet. Ez a raktározás és a szállítás során ugyanis elengedhetetlen, hiszen az elkészült termék nem sérülhet, nem érheti nedvesség vagy szennyeződés.
A lipóciai jótevő

A XIII. kerület idős, sokszor mozgásában is korlátozott lakóinak életét egy különleges ember teszi nap mint nap szebbé! A jótevő, Adler Péter bácsi most már 3 éve egy olyan elektromos járgánnyal járja a városrész útjait, mint amiből például a Margitszigeten is látni néhányat. A legfeljebb 20-30 km/órás sebességgel haladni képes ponyvás konflisával ingyen, karitatív alapon viszi el a rászorulókat a kórházba, a gyógyfürdőbe vagy a patikába, sőt néha még a csöpögő csapokat és az ajtózárakat is segít megjavítani. Amikor Péter bácsival és utasaival tartottam, útközben megállás nélkül integettek az őt kedvelő kerületiek, akik közül volt, akit csak néhány sarokra kellett elvinni, míg másokat több kilométerre is elfurikázott a mosolygós és végtelenül türelmes Péter bácsi az elektromos konflisával. Eközben telefonon érkeztek az újabb igények a következő napra is.
Péter bácsiból útközben csak úgy dőlt a szó, mesélt a 4 rákjáról, a 16 műtétjéről és arról, hogy miért ül minden nap a volán mögé úgy, hogy az autó fenntartásának költségeit ráadásul neki kell fizetnie. A XIII. kerületiek nagyon is igénylik, amit csinál, még akár a téli hidegben is vele utaznak, hogy ne kelljen hagyományos taxit hívniuk, mert azt nem tudnák megfizetni. És bár sokan segítenek neki, például pénzt gyűjtenek neki egy harisnyaboltban a járgány javítására, azért akadnak rosszakarói is. Az egyik taxis például feljelentette őt, attól tartva, hogy elveszi a kenyerét. Hogy mi történt ezután? Kiderül a riportból, amelyben Péter bácsi utasai is hallhatóak.
A riport a lejátszóra kattintva indítható, vagy akár le is tölhető, vagy külön ablakban is megnyitható.
Adakozás itt, valamint a Jászai Mari tér közelében, a Hollán Ernő utcai harisnyaboltban lehetséges.
Tetszenek a vipcast.hu tartalmai? Ha még nem tetted meg, lájkold a Facebook-oldalát és iratkozz fel ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról!