A Media1 vendége volt Kolosi Péter, az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese (2021.06.14.)

Újabb epizódjához érkezett a Media1 podcast- és rádióműsorának tévézéssel kapcsolatos sorozata, amelynek előző részében László Lillával különböző tévéműsorokról, vagy amelynek egy korábbi adásában Vörös Csillával, a Nielsen Közönségmérés ügyvezetőjével beszélgettünk, vagy például Peter Limbourggal, a Deutsche Welle (DW) főigazgatójával.

Ezúttal a műsorban az egyik legismertebb magyar televíziós vezetővel, Kolosi Péterrel, az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk a tévézéssel kapcsolatban.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

László Lilla, Kolosi Péter, Szalay Dániel
Kolosi Péter középen, balra a beszélgetésbe ugyancsak bekapcsolódó László Lilla, jobbra Szalay Dániel

Kolosi Péter többek között elmondta, hogy a különböző internetes platformok mellett aranykorát éli a televíziózás, majd kifejtette, hogy miért gondolja így.

Szó esett arról, mennyi időre kell, illetve lehet előre tervezni a különböző tévés programokat, illetve milyen arányban és mi alapján lehet megjósolni egy majdani produkció, illetve formátum sikerét.

A hamarosan a képernyőről végleg eltűnő Barátok közt című sorozatról is beszéltünk, mely a kereskedelmi televíziózás kezdetétől volt képernyőn napjainkig. Erről Kolosi Péter azt mondta, hogy sok nézőt veszített a sorozat azután, hogy Kalamár Tamás, a sorozat producerének 2015-ös távozása után lényegében visszafordíthatatlan tartalmi törés következett be a sorozatban, mivel egy idő után más lett a történet az eredetihez képest, mert Kalamáron kívül többen is távoztak a produkciótól, és ez magával hozta a változást, illetve többször rossz irányba mentek a dolgok. Négy-öt éve tartó hosszú folyamat vezetett el oda, hogy végül meghozták a döntést a sorozat leállásáról. Kolosi azt mondta, a Barátok közt nézettségének az sem tett jót, hogy konkurenciát kapott. A fiatalabb közönséghez közelebb állt az Éjjel-Nappal Budapest, így emiatt sok néző választási helyzetbe került, hogy melyik sorozatot nézi inkább. Az elmúlt három-négy évben korábban elképzelhetetlen mennyiségű fikciós sorozat jelent meg a képernyőn, például idén év eleje óta fut a Keresztanyu, de korábban például a Bátrak földje, a Drága örökösök, és így tovább. Kolosi szavai szerint mostanában már a Keresztanyu tölti be a Barátok közt korábbi funkcióját az RTL Klubon, előtte pedig a Drága örökösök.

Szó esett arról is a beszélgetésben, hogy milyen tartalmak várhatóak az őszi tévés szezonban. Lesz Házasodna a gazda és Nyerő Páros is. Nem kérdés az sem, hogy Keresztanyu is, de több más műsor is érkezik… A Kuhnya (Konyha) című formátum megvásárlásáról is szó esett a Media1 műsorában – Kolosi Péter elmondta, miből gondolja, hogy sikeres lesz.

Bár tavaly elmaradt a COVID-helyzet miatt az X-Faktor és a Survivor is, ezúttal mindkét műsor képernyőn lesz. Mindkét műsor esetében több újítás is lesz, például új műsorvezetője lesz a tehetségkutatónak, a reality-ben pedig most először mérkőznek meg egymással a civilek és a hírességek, de más újítások is érkeznek. Kolosi Péter azt is elmondta, hogy miért nem tartja rizikósnak, hogy egy kevésbé ismert műsorvezetőre, Miller Dávidra bízzák az X-Faktort.

Szó esett a Mestercukrászról, a Konyhafőnök édesszájú változatáról. Kolosi elmondta, hogy a Mestercukrász egy saját fejlesztés, melyet azért csináltak meg, mert A Konyhafőnök elképesztően sikeres, és ki akarták próbálni, hogy a sikert meg lehet-e ismételni a cukrászat, a sütik világában is. A premierre nem kell őszig várni…

A szakember beszélt arról is, hogy mi minden befolyásolja leginkább a tévénézési szokásokat, valamint Kolosi Péter elmondta azt is, mire a legbüszkébb az elmúlt időszakból.

A szakember a világban mostanában sikeres vagy sikervárományos tévés formátumokról is beszélt, és arról, hogy Magyarországnak milyen esélyei vannak sikeres formátumfejlesztővé válni.

A Media1 2021.06.14-i műsora további kérdésekkel és a részletesebb válaszokkal a lenti lejátszóval hallgatható vissza, vagy akár le is tölthető.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Ezekben a rádiókban és podcast felületeken hallható a Media1 műsora

A Media1 hírportál háttérműsora, mely a Székesfehérvár FM 88,9 MHz-en az Alpha Rádióban; az Orosháza FM 90,2 MHz-en a Mega Rádióban, a Gyula FM 90,5 MHz-en a Gyula Rádióban, a Békéscsaba FM 88,9 MHz-en a Csaba Rádióban, a Békéscsaba FM 98,4 MHz-en a Mega Rádióban; a Budapest FM 92,9 MHz-en a Spirit FM-en és Gyöngyösön a Maxirádióban az FM 92,4-en, továbbá a Hobby Rádióban és a jelenleg csak neten elérhető Pannónia Rádióban is adásba kerül, elérhető a Spotify-on, az iTunes-on, és több más platformon.

Lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban vagy a TuneIn-en is.

Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

 

Vörös Csillával, a Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezetőjével a nézettségmérésről és a tévénézési szokásokról (Media1, 2021.05.10.)

Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezetője adott interjút a Media1 legutóbbi podcast- és rádióműsorának.  Régóta várt beszélgetésről van szó, hiszen sok kérdés érkezett az olvasóktól és hallgatóktól azzal kapcsolatban, hogyan is történik pontosan a tévés nézettségmérés.

Vörös Csilla (aki hosszú ideje, az 1990-es évek eleje óta vezeti a műszeres nézettségméréssel foglalkozó, kezdetben AGB néven ismert céget) segített benézni a kulisszák mögé, részletesen is beavatott bennünket a nézettségmérés „misztériumába”.

tévé, tv
Fotó: jeshoots / Pexels

A beszélgetés végén még arra is jutott idő, hogy átbeszéljük a napokban megjelent Nielsen Közönségmérés gyorsjelentésének tanulságait, így például azt, hogy mennyit és milyen típusú tartalmakat néznek a magyarok leginkább a tévében, de szó esett a generációk közötti különbségekről is. A Nielsen Közönségmérés Kft. vezetőjével a nézettségmérés jövőjéről is beszélgettünk.

A Media1 műsora (mely a podcastos felületek mellett a Székesfehérvár FM 88,9 MHz-en az Alpha Rádióban; az Orosháza FM 90,2 MHz-en a Mega Rádióban, a Gyula FM 90,5 MHz-en a Gyula Rádióban, a Békéscsaba FM 88,9 MHz-en a Csaba Rádióban, a Békéscsaba FM 98,4 MHz-en a Mega Rádióban; a Budapest FM 92,9 MHz-en a Spirit FM-en és Gyöngyösön a Maxirádióban az FM 92,4-en, továbbá a Hobby Rádióban és a jelenleg csak neten elérhető Pannónia Rádióban is adásba kerül) az alábbi lejátszó segítségével hallgatható meg, vagy akár le is tölthető egyben.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezetője
Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezetője

Vörös Csilla 1993 óta látja el a magyarországi Nielsen Közönségmérés (korábban AGB Hungary ill. AGB Nielsen) ügyvezetői feladatait. A Nielsen előtt a Tömegkommunikációs Kutatóközpontban és a Társadalomtudományi Intézetben dolgozott. A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett közgazdász diplomát. Master of Arts fokozatot szerzett 1986-ban a University of Connecticut Storrs, CT Politikatudomány és Közvéleménykutatás területén, 1989-ben Master of Arts fokozatot szerzett Kommunikáció területén az Annenberg School of Communications, University of Pennsylvania, 1991-93 között University of Massachusetts, Amherst, MA – Posztgraduális kommmunikációs tanulmányok ( Ph.D. program) hallgatója.

Lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban vagy a TuneIn-en is.

Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

Hová tovább tévézés? – Vendégünk volt Berecz Péter, a Tévézz Petivel vloggere (Media1, 2021.04.19.)

A Media1 hétfői, 2021.04.19-i adásának vendége volt egy feltörekvő fiatal, Berecz Péter, a Tévézz Petivel című videoblog alapítója, akivel átbeszéltük, hová tart szerinte a tévés világ, és tévéznek-e még a fiatalok.

A témát egyébként hamarosan (a május 3-i adásban) Vörös Csillával, a Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezetőjével folytatja a Media1.

A Media1 Berecz Péterrel készített interjúja a kép alatt lévő lejátszó segítségével visszahallgatható, vagy akár le is tölthető.

Berecz Péter vlogger, a Tévézz Petivel gazdája
Berecz Péter vlogger, a Tévézz Petivel gazdája
Fotó: Farkas András

 

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

A Media1 2021.04.26-i műsorának vendége lesz Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke. Május 3-án érkezik Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezetője.

Hamarosan újra jelentkezik a Media1! Lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban vagy a TuneIn-en is.

Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

Media1 2021.02.22: Kapitány Iván filmrendező és Kapitány-Diószegi Judit kreatív vezető, producer

A Media1 2021. február 22-i podcast- és rádióműsorának vendége volt Kapitány Iván filmrendező-producer és Kapitány-Diószegi Judit kreatív vezető, producer, a ContentLab & Factory gyártócég társtulajdonosa, ismert tévés sorozat alkotók.

Kapitányék cégének nevéhez a teljesség igénye nélkül olyan sorozatok elkészítése fűződik mint például A mi kis falunk, a Drága örökösök, a Korhatáros szerelem, a Jófiúk, a tavaly a COVID alkalmából speciális körülmények között elkészített a Segítség! Itthon vagyok című karanténsorozat vagy a Doktor Balaton.

A műsor elején arról esett szó, hogyan befolyásolta a sorozatgyárosok életét és a gyártási folyamatokat a koronavírus, vagy hogy mennyire vitte el a bevételeket a járvány, beszélgettünk arról, mi lesz a mozikkal, lesz-e tartalom, ha a járvány miatti korlátozások után újra kinyithatnak, de szó esett arról is, mikor lesz látható a tavaly ősszel beharangozott malévos sorozatuk, a HA-LCI. Ennek kapcsán elárulták, hogy van egy nagy tervük, hogy a tévé mellett Netflixen is bemutatják a szériát, amelyről a media1.hu korábban már mutatott be előzetest. Elbeszélgettünk a különféle streaming szolgáltatásokról is, így például arról, mennyiben kell másnak lennie egy streaminges tartalomnak mint amit tévében vetítenek.

Kapitányék a beszélgetés második felében betekintést engedtek idei produkciós terveikbe is, és sok más filmes és tévés témáról is beszélgettünk, érdemes visszahallgatni a teljes beszélgetést.

Kapitány-Diószegi Judit (balra, elől), Kapitány Iván (jobbra), és Szalay Dániel műsorvezető (hátul)
Kapitány-Diószegi Judit (balra, elől), Kapitány Iván (jobbra), és Szalay Dániel műsorvezető (hátul)

A Media1 műsor teljes 2021. február 22-i adása, benne a Kapitány Iván filmrendezővel és Kapitány-Diószegi Judit kreatív vezetővel, producerrel készült interjúval az alábbi lejátszón lévő play ikonra kattintva visszahallgatható, illetve podcastként a lenti linkre kattintva le is tölthető. A lejátszás akár külön ablakban is lehetséges.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban is. Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére a hírportál főoldalán, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

Media1 2020.06.08.: Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatójával és Sztaniszláv Andrással, a Magyar PR Szövetség elnökével beszélgettünk

A Media1 2020. június 8-án sugárzott rádióműsorának vendége volt Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatója, valamint Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) elnöke. Az adásból készült egy hosszabb verzió is, ami kizárólag a podcast hallgatói számára érhető el.

Grósz Juditot a Media1 műsorában legelőször is arról kérdeztük, hogy hogyan hatott a COVID-19 az RTL Magyarország és azon belül főleg annak digitális üzletágára, illetve a lakosság médiahasználatára.

Műsorunknak árulta el elsőként a vállalat digitális- és üzletfejlesztési igazgatója, hogy miután a koronavírus járvány kitörését követően az RTL Magyarország újratervezést hajtott végre idei tévés programstratégiájában, és egyes saját gyártású tévésorozatait (Apatigris, A Tanár harmadik évada) egyelőre csak az RTL Most+ nevű netes felületen mutatta be (egy harmadik tartalom, a magyar fejlesztésű Mellékhatás című szériájuk pedig a tévés premier előtt a neten már előbb elérhető volt), nagyon jelentős mértékben megnőtt a prémium internetes platformjuk népszerűsége:

2 hónap alatt megduplázódott a felhasználók száma.

A prémium felület egyébként tavaly novemberben indult és folyamatosan kötnek megállapodásokat műsorterjesztő szolgáltatókkal arról, hogy elérhetővé teszik a szolgáltatást. Áprilisban is bővült, hogy mely szolgáltatóknál érhető el, de a regisztrált felhasználók számának gyors növekedése elsősorban a saját gyártású tartalmak digital-first, azaz elsőként digitális térben történő premierjének tulajdonítható – mondta az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója a műsorba az interneten keresztül bejelentkezve.

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója
Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója. Fotó: RTL sajtószoba

Grósz Judittól megkérdeztük, hogyan készülnek arra, hogy versenytársuk,TV2Play néven tervez ingyenes netes videóplatformot, mire Grósz Judit elmondta, kit tekintenek a valódi konkurensüknek. Ebből már sejteni lehet, hogy nem a TV2-t.

Szóba került, hogy tervezik-e az RTL-nél, hogy a jelentős költséggel előállított saját gyártású sorozataikat a későbbiekben is először az interneten teszik elérhetővé, vagy akár kizárólag neten mutatják be, hiszen a nagyobb pénz ma még nyilvánvalóan a tévében van, de a digitális fejlődéshez láthatóan hozzájárul, ha vannak ilyen jellegű exkluzív anyagok.

Érintettük azt is, hogy nem tartottak-e a netes kalózkodástól, amikor az Apatigrist és a Tanárt először a netre tették fel, illetve beszélgettünk arról is, mit tudnak tenni ez ellen.

A Media1 műsora rákérdezett, hogy melyek a legnépszerűbb RTL-es videós tartalmak a digitális térben, és miután Grósz Judit elárult ezzel kapcsolatban néhány trendet, azt is elmondta, milyen eszközökről néznek az emberek efféle tartalmakat.

Érdeklődtünk arról is, hogy mi az oka annak, hogy az RTL Most+ szolgáltatást csak valamelyik műsorterjesztő szolgáltatón keresztül lehet igénybe venni (és egyelőre azt sem minden szolgáltatón keresztül), vagyis az HBO GO működési elvével ellentétben ezt nem rendelhetjük meg közvetlenül az RTL-től.

A válaszból többek között megtudhattuk azt is, hogy hamarosan meglehet az 1 milliomodik háztartás, ahol elérhető lesz a szolgáltatás.

Arról is érdeklődtünk, van-e arra terv, hogy az RTL Magyarországon is megerősítse online hírszolgáltatását, illetve indítanak-e esetleg netes tévécsatornát (például digitális hírcsatornát). Azt is kitárgyaltuk, hogy tervezik-e esetleg, hogy teljesen reklámmentesítve is igénybe vehessük az RTL Most+ szolgáltatást egy magasabb csomag (akár fizetség) keretében, illetve beszélgettünk arról is, hogyan vélekednek a felhasználók a reklámokról.

Végül szóba került az úgynevezett cord-cutting jelenség is, vagyis az, hogy egyes országokban sok felhasználó lemondja a tévé előfizetését. Grósz Judit elmondta, érzékelnek-e ilyesmit hazánkban.

(A műsor visszahallgatásához a link lent.)

Hogyan érintette a járvány a PR-t?

A műsor második felében Sztaniszláv Andrással, a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) tavaly megválasztott új elnökével (és egyben a CIPR International, a CIPR / Chartered Institute of Public Relations nevű szakmai szervezet egyik legnagyobb tagozatának elnökével arról beszélgettünk, hogyan érintette a koronavírus a PR-szakmát, mekkorát nőhetett körükben a munkanélküliség.

Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke
Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke

Szóba került, hogyan próbál segíteni az MPRSZ, illetve hogyan változott meg a vállalati kommunikáció a COVID-19 hatására. Beszélgettünk arról is, hogy számítanak-e arra, hogy a járvány gazdasági következményei miatt felgyorsul az a folyamat, hogy egyre több újságíró megy át a pr-szakmába, de megbeszéltük azt is, hogy a magyar pr-szakmát mennyiben érintette másképp a járvány, mint más országok pr-osait. Az is előkerült, hogy miért pont idén került be először a public relations a reklámtortába.

A Media1 műsor 2020. június 8-i adásának hosszabb változata (benne Grósz Judittal majd Sztaniszláv Andrással) az alábbi lejátszón lévő play ikonra kattintva visszahallgatható, illetve podcastként a lenti linkre kattintva le is tölthető. A lejátszás akár külön ablakban is lehetséges!

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Ha még nem tetted meg, lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban és a TuneIn-ban. Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére a hírportál főoldalán, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

Nézz szét a Vipcast.hu-n alaposabban, mert ott további podcastokat is találsz, immáron több mint tíz évre visszamenőleg!

A Media1 legközelebb június 22-én 19 órakor jelentkezik a Budapest 87,6 MHz-en, a Spirit FM frekvenciáján és a spiritfm.hu-n streaming segítségével, majd nem sokkal az adás után a vipcast.hu és a Media1 podcast felületén.

Media1 2020.03.02. A magyar sorozatgyártás kulisszatitkai és a sajtószabadság aktuális helyzete – vendégünk volt Kapitány Iván, A mi kis falunk rendezője és Diószegi Judit producer, valamint Döbrentey Dániel a TASZ-tól

A Media1 műsorának 2020. március 2-i adásában több mint fél órán át két tévés nagyágyú, Diószegi Judit producer és Kapitány Iván, számos sikersorozat – köztük a legsikeresebb, A mi kis falunk – rendezője mesélt a magyar sorozatgyártás kulisszatitkairól.

Diószegi Judit és Kapitány Iván a Media1 műsorában válaszol Szalay Dániel kérdéseire
Diószegi Judit és Kapitány Iván a Media1 műsorában válaszol Szalay Dániel kérdéseire

A Media1 műsorának második felében pedig folytattuk a nem sokkal a műsor előtt megjelent, a magyarországi sajtószabadság rendszerszintű akadályozásával foglalkozó, konkrét példákat is bemutató kutatási jelentés témáját. A jelentés megállapításairól és hogy mit tehetnek az érintett újságírók, Döbrentey Dániel, a TASZ (Társaság a Szabadságjogokért) jogásza beszélt a Media1 műsorban.

A Media1 március 2-i műsora az alábbi lejátszón lévő play ikonra kattintva visszahallgatható, illetve podcastként a lenti linkre kattintva le is tölthető. A lejátszás akár külön ablakban is lehetséges!

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Ha még nem tetted meg, lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban is. Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére a hírportál főoldalán, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

Ha teheted, a járványügyi helyzet javulásáig, hallgasd vissza a vipcast.hu 2009 óta bővülő podcast kínálatát, ezzel is könnyebben űzheted el azt az időt, amíg felelősen eljárva te is bizonyára igyekszel minimalizálni a más emberekkel való találkozást! Bízunk benne, hogy hamarosan visszatérhet az élet a megszokott kerékvágásba.

 

Ezt műveli a TV az elméddel (x)

Szeretsz filmeket, sorozatokat vagy meccseket nézni a TV-n? Sokan vannak ezzel így. Egy brit kutatás szerint átlagosan egy nap 3,5 órán keresztül nézi az ember a televízió képernyőjét.

Természetesen a TV előtt töltött idő nem feltétlenül kell, hogy haszontalanul teljen, hiszen sok csatorna sugároz ismeretterjesztő műsort tele hasznos információkkal. Van azonban káros hatása is a TV-zésnek, ezeket gyűjtöttük össze.

Olvass tovább

Pamela magyar hangja

Olajvállalkozók bálja – ezzel a címmel szervezett nemrégiben nagysikerű rendezvényt az egyik ismert margitszigeti szórakozóhely. A gigantikusra sikeredett buli kezdetén ott volt a népszerű amerikai tévésorozat, a Dallas néhány magyar szinkronhangja is. Köztük Simorjay Emese színművésznő, aki annak idején Pamelának kölcsönözte a hangját.

Simorjay Emese - Pamela magyar hangjaAz autogramkérők népes számából ítélve úgy tűnik, hogy a Dallas-rajongók lelkesedése az évek múltán sem lankad, sőt mintha épp erősödőben lenne a Dallas-jelenség. Erről, valamint a hazai szinkronizálás kulisszáiról beszélgettem Simorjay Emese színésznővel otthonában, egy Heves megyei falucskában.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban