Hogy alakult a médiatorta? Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnöke a Media1-ben (2023.03.27)

A napokban tette közzé a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számait, más néven a médiatortával (reklámtorta) és a kommunikációs tortával kapcsolatos részletes adatokat.

Az adatok igencsak borúsak lettek, ugyanis bár nominálisan, látszólag növekedés történt, valójában reálértéken jelentős csökkentést mutatott ki az MRSZ.

Az adatokat Gulyás Jánossal, az MRSZ elnökével elemztük ki a Media1 e heti podcast- és rádióműsorában, ami az alábbi lejátszó segítségével hallgatható meg.

Gulyás János, az MRSZ elnöke
Gulyás János, az MRSZ elnöke. Fotó: archív
 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Érdemes feliratkozni a vipcast powered by Media1 Podcastra! Elérhető a podcast Spotify-on, iTunes-on, Google Podcastben és más podcast platformokon keresztül is.

A Media1 hírportál a www.media1.hu oldalon érhető el. RSS csatornájára feliratkozva mindig elsőként értesülhet a média világának híreiről! Kérheti a Media1 híreit Telegram applikációval is.

A Media1 műsorával többek között az alábbi rádiókban is találkozhat:

  • Spirit FM (Budapest FM 92,9 MHz)
  • Budaörs Rádió (Budapest FM 104,8 MHz)
  • Balaton Rádió (Siófok FM 88,7 MHz)
  • Érd FM (Érd FM 101,3 MHz)
  • Alpha Rádió (Székesfehérvár FM 88,9 MHz)
  • Maxi Rádió (Gyöngyös FM 92,4 MHz)
  • Mega Rádió (Békéscsaba FM 98,4 MHz, Orosháza FM 90,2 MHz, Gyula FM 90,5 MHz)
  • Csaba Rádió (Békéscsaba FM 88,9 MHz)
  • Radio-B (online rádió)
  • Hobby Rádió (online rádió és egyes kábelszolgáltatók set-top-boxain)
  • Radio N Café (online)
  • Pannónia Rádió (online)
  • Menő Rádió (online)
  • Mex Rádió (online)

 

Media1 2020.05.11.: Gulyás Jánossal, az MRSZ elnökével beszélgettünk a 2019-es reklámtortáról és arról, hogyan hat a koronavírus a magyar kommunikációs piacra

A koronavírus-járvány miatti kényszerű leállás után, ezúttal speciális módon, házi karanténokba kapcsolva folytatódik a Media1 című műsor, mely május 11-én már hallható is volt a Spirit FM 87,6 MHz-es frekvenciáján Budapesten, valamint a spiritfm.hu-n. A Media1 műsorban Libor Anita, a nőklapja.hu főszerkesztője mellett Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke is vendégünk volt, akivel a 2019-es reklámtorta (médiatorta, kommunikációs torta) eredményekről és arról beszélgettünk, milyen kilátások elé néz a magyar reklámpiac, illetve kommunikációs piac, beleértve a médiát is, a koronavírus (COVID-19) miatt, azaz milyen kilátásokra lehet számítani 2020-ban.

A Media1 2020. május 11-i műsorának Gulyás Jánost interjúvoló része az alábbi lejátszón lévő play ikonra kattintva visszahallgatható, illetve podcastként a lenti linkre kattintva le is tölthető. A lejátszás akár külön ablakban is lehetséges!

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Mivel Zoomon beszélgettünk, ezért ezúttal videófelvétel is van a beszélgetésről.

A műsor másik felében Libor Anita, a Nőklapja.hu főszerkesztője volt a vendégünk, ez a műsorrész IDE kattintva érhető el.

Ha még nem tetted meg, lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban is. Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére a hírportál főoldalán, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.