A napokban publikálta a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a legújabb médiatorta és kommunikációs torta adatokat, amelyekből sok minden kiderül a magyar reklámipar és a kommunikációs ipar aktuális helyzetéről. A Media1 podcastjában felhívtuk Gulyás Jánost, az MRSZ elnökét, akivel kiveséztük az adatokat. Szóba került a reklámadó és a szektorban foglalkoztatottakról is kiderült néhány fontos adat.

A teljes beszélgetés elérhető az alábbi lejátszó segítségével.
Megint elvitte a magas infláció a magyar reklámpiac növekedését az MRSZ Médiatorta adatok szerint
Feliratkozhat a vipcast powered by Media1 Podcastra! Elérhető a podcast Spotify-on, iTunes-on, és más podcast platformokon keresztül is. A podcasthoz kapcsolódóan ajánljuk a Media1 hírportált is, mely a www.media1.hu oldalon érhető el. A Media1 RSS csatornájára feliratkozva mindig elsőként értesülhet a média világának híreiről! Kérheti a Media1 híreit Telegram applikációval is. A Media1 műsorával többek között az alábbi rádiókban is találkozhat:Elárulta az RTL, hány milliárd forint volt az állami reklámbevétele; a TV2 nem válaszolt
- Budaörs Rádió (Budapest FM 104,8 MHz)
- Balaton Rádió (Siófok FM 88,7 MHz)
- Alpha Rádió (Székesfehérvár FM 88,9 MHz)
- Maxi Rádió (Gyöngyös FM 92,4 MHz)
- Mega Rádió (Békéscsaba FM 98,4 MHz, Orosháza FM 90,2 MHz, Gyula FM 90,5 MHz)
- Csaba Rádió (Békéscsaba FM 88,9 MHz)
- Radio-B (online rádió)
- Hobby Rádió (online rádió és egyes kábelszolgáltatók set-top-boxain)
- Radio N Café (online)
- Pannónia Rádió (online)
- Menő Rádió (online)