Optimális megoldás vállalati honlap üzemeltetéséhez (x)

Egy vállalati honlapot nem elég egyszer elkészíteni vagy elkészíttetni, azt bizony üzemeltetni is kell. Magától ugyanis nem fog működni, márpedig ha a honlap nem érhető el, akkor nem tud bevételt sem termelni.

Érdemes a Sybellnél tárhelyet vásárolni, ahol rendszerkarbantartási szolgáltatást is nyújtanak az ügyfelek számára. A cég több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik e téren, így minden váratlanul fellépő problémára tudják a megoldást.

tárhelyszolgáltató

Nem csak a technológia, a hozzáértés is fontos

Bár kétségkívül lényeges, hogy egy szolgáltató magas színvonalú technikai háttérrel rendelkezzen, ez alapvetően nem jelent garanciát a biztonságos működés kapcsán. Az informatika világában rendkívüli fontossággal bír a szaktudás és a tapasztalat is. A Sybellnél mindegyik adott, hiszen olyan szakemberek dolgoznak ennél a cégnél, akik rendelkeznek megfelelő ismeretekkel, és nem ma kezdték a szakmát.

Sok múlik a megfelelő kommunikáción

A nagy tudással rendkelkező szakember kincs, ám még a legjobb informatikusok sem tudnak olvasni az ügyfelek gondolatában. Mindenképpen az ő feladatuk az, hogy elmondják a lehető legpontosabban az igényeiket, elvárásaikat. A jó kommunikáció tehát elengedhetetlen ahhoz, hogy az adott infrastruktúrát megfelelőképp lehessen üzemeltetni.

Ha mindkét irányban gördülékeny a kommunikáció, mind az ügyfél, mind pedig a szolgáltató részéről, akkor a lehető legrövidebb időn belül el lehet hárítani a nagyobb problémákat, sőt, még a kisebb kellemetlenségeket is. Amikor valaki szolgáltatót választ a honlapja üzemeltetéséhez, akkor olyan céget kell keresnie, amelyik valóban ügyfélközpontúan gondolkodik.

Milyen a jó rendszerkarbantartási szolgáltatás?

Annak a cégnek, amelyik magas szinten szeretne rendszerkarbantartási szolgáltatást nyújtani, minden informatikai supportot és felügyeletet biztosítania kell, ami nélkülözhetetlen a folyamatos és problémamentes informatikai rendszer működtetéséhez.

Az egyik leginkább húsba vágó kérdés a felmerülő problémák esetén az időfaktor. Egy webshopnál minden kiesett perc bevételkiesést jelenthet, de igaz lehet ez egy olyan céges honlap esetében is, ahol időpontot lehet foglalni bizonyos szolgáltatásokra. Az emberek manapság türelmetlenek, és ha valami nem működik, hamar átpártolnak a konkurenciához, ahol gond nélkül megkapják azt, amire szükségük van.

A távolságok leküzdése manapság gyorsan megoldható, ám optimális, ha a rendszer karbantartása, a hibák elhárítása távolról is elvégezhető. Persze ha elkerülhetetlen, akkor a jó szolgáltató helyszíni segítséget is tud biztosítani.

Fontos még megemlíteni, hogy nem maradhatnak el a rendszer- és alkalmazásfrissítések, de gondoskodni kell a szerver, valamint a munkaállomások üzembiztosságáról is. A meghatározott időközönként elvégzett adatmentést ugyancsak felügyelni kell. Kardinális kédés, hogy az egész informatikai rendszer biztonságosan, hibátlanul működjön nap mint nap, biztosítva a zavartalan munkavégzés lehetőségét.

(x) hirdetői tartalom

Media1 - Hírek a média világából
Hirdetés