Milyen Facebook-hirdetéseket célszerű használnod? (x)

Kevés az olyan vállalkozás ma, amelynek nem érdemes hirdetnie a Facebookon. Ha több látogatót szeretnél a weboldaladra, növelni szeretnéd az ismertségedet, vagy a márkád ismertségét, sokféle kiváló lehetőség áll előtted a Facebook-eszközök használatával, az egyik ilyen a Facebook-hirdetés.

A megfelelő hirdetéstípusokkal emelkedni fog a konverziós ráta, a rossz hirdetésekkel vagy rossz beállításokkal viszont csak szórod ki a pénzt az ablakon. Ezt a témát vizsgáljuk ebben a cikkben.

Olvass tovább

Így pörgesd fel a webshopod forgalmát (x)

Az utóbbi évtizedben az online vásárlások forgalma megsokszorozódott. Amennyiben te is webshopot üzemeltetsz, ezt az utóbbi egy évben még inkább érzékelhetted.

Azonban nem csak a vásárlók jelentek meg tömegesen az online térben, hanem a konkurencia is. Könnyen érezheted úgy, hogy nem jön annyi vevő a felületedre, amennyit szeretnél. Esetleg ha rád is találnak a felhasználók, néhány perc nézelődés után elnavigálnak. Számos olyan módszer van azonban, amellyel forgalmat generálhatsz.

Olvass tovább