Az irodaköltöztetés többféle szempontból is felelősségteljes feladat, hiszen a szállítandó dolgok értékesek és pótolhatatlanok, valamint minden egyes kiesett nap a cégnek anyagi hátrányt okoz. Éppen ezért olyan költöztető céget érdemes megbízni, aki megfelelő rutinnal, kiforrott munkamenettel és nagy gyakorlattal rendelkezik, ezzel minimalizálható az átszállítás ideje, valamint biztos lehet abban, hogy minden probléma nélkül fog lezajlani.
A költözés előkészítése
Az irodaköltöztetés nem megy egyik napról a másikra, és nem szabad meggondolatlanul belevágni, mondta el a Promove, a megbízható költöztetés szakértője. Minden esetben alapos előkészítő munkát igényel, amelybe már a költöztető céget is ajánlott bevonni.
Legfőképpen azért, mert amennyiben kész protokoll szerint dolgoznak, akkor ezzel jelentősen elősegítik a problémamentes előkészületet, ami a sikeres költözés előfeltétele.
A céges költöztetés nehézségei
Több szempontból is nehezebb egy céges költöztetés, mivel a szállítandó dolgok között értékes irodagépek, alapanyagok, gyártógépek lehetnek, valamint a lehető legrövidebb időn belül végezni kell ahhoz, hogy az új helyen a vállalkozás munkatársai minél előbb újra elkezdhessék a munkát.
Milyen eszközök szállításáról van szó?
Az irodaköltöztetés során el kell szállítani a cég dokumentumait, szerződésállományát, amelybe a folyamatban lévő ügyek is beletartoznak. Ezenkívül irodagépek, irodaszerek, a munkatársak személyes és munkahelyi dolgai, irodabútorok, számítógépek, szerverek is költöznek, melyekre kiemelt figyelmet kell fordítani.
Arról se feledkezzünk meg, hogy a konyhai eszközök, a növények és egyéb dísztárgyak szállításáról is gondoskodni kell.
Hogyan lesz gördülékeny az irodaköltöztetés?
Mindenképpen szükség van egy olyan emberre, aki az elejétől a végéig kézben tartja a folyamatot, valamint a költözés minden egyes fázisában elérhető. A koordinátor mérje fel a cég eszközállományát és írjon össze minden tárgyat, így a kipakoláskor is egyszerűbb lesz ellenőrizni, hogy minden megérkezett-e.
A helyes dobozolás elengedhetetlen, mivel a munkának a lehető legrövidebb időn belül újra kell indulni, így nincs helye napokig tartó keresgélésnek. Minden egyes dobozt feliratozni kell, valamint rá kell írni, hogy az új telephelyen melyik helyiségbe kerüljön. Ezáltal munkakezdéskor az adott kolléga azonnal el tudja kezdeni a munkát.
Az értékes dolgok külön figyelmet igényelnek!
Az irodai szervert kiemelten kell kezelni, ezt mindenképpen jelezni kell a szállítóknak, akik speciális helyen fogják azt szállítani. Az értékes gépeket szakszerűen kell becsomagolni, így lehet őket megvédeni a sérülésektől. A bizalmas iratokat szintén külön jelezni kell, hiszen a szállítók erre is külön oda fognak figyelni.
Ha megfelelő költöztető céget választ, akkor biztos lehet benne, hogy az iroda átköltözése problémamentesen fog megtörténni és munkatársai már a következő munkanaptól újra elkezdhetik a munkát, a kieső idő pedig minimalizálható.
(x) hirdetői tartalom