A reklámajándékok nyújtotta előnyökkel számtalan cég, vállalkozás élhet. A precízen, gondosan összeállított ajándékcsomagokkal szinte garantáltan el lehet érni a kívánt célt. Lehet az brandépítés, a vásárlói bizalom növelése, vásárlásösztönzés vagy éppen egy új termék vagy szolgáltatás bevezetése a piacra.
Az ajándékcsomag megjelenése is számít
A tartalom mellett a külsőről is gondoskodni kell. A Zefi Reklámajándék csomagolóanyag kínálatában megtalálhatjuk azt a kiegészítőt, ami már önmagában is képes lehet “eladni” az ajándékcsomagot, erősíteni a hatást, amit szeretnénk elérni vele. Természetesen az egész műveletet alaposan meg kell tervezni mind a külső, mind a belső esetében.
Figyelembe kell venni ugyanis azt, hogy pontosan ki(k)nek fogjuk adni az ajándékcsomagot. Például teljesen más csomagolásra van szükség gyerekek esetében, mint egy üzleti megbeszélésre.
Ha a legkisebbeknek állítunk össze ajándékcsomagot, akkor érdemes minél több színt használni, akár különböző mintákat, figurákat is elhelyezhetünk a csomagoláson. Ez már egy üzleti találkozón, megbeszélésen vagy rendezvényen kevésbé fogja megállni a helyét (kivéve talán, ha gyerekjátékokat forgalmazunk). Oda már sokkal inkább letisztultabb, minimalista, profi megjelenésre lesz szükség.
Szerencsére a széles kínálatnak köszönhetően minden ajándékcsomaghoz megtalálhatjuk az ideális változatot. Ráadásul az egyes alapokra még emblémákat is elhelyezhetünk, hogy minél egyedibb legyen az egész csomag, amit majd átadunk a célközönségnek. Továbbá még különböző üzeneteket, személyre szóló köszöntéseket, idézeteket is rakhatunk rá, akár egy ajándékkártya kíséretében.
Mintha a saját termékeinket terveznénk meg
Egy promóciós kampány akkor lesz igazán hatékony, ha úgy állunk hozzá, mintha az egyik saját termékünket, szolgáltatásunkat építenénk fel a nulláról. A maximális hatás érdekében alaposan meg kell vizsgálni a célközönséget, az igényeiket, és azt, hogy mivel lehetünk rájuk a legnagyobb befolyással.
Igazi különlegességeket is létrehozhatunk, mivel a látvány mellett más érzékszervekre is lehet hatni. Ha az ajándékcsomagban elhelyezünk néhány illatgyertyát vagy édességet, esetleg egy parfümöt, máris kellemesebb lesz az egész élmény. A csomagolás tapintása is nagyon sokat számít, ezért is ajánlott alaposan átgondolni, hogy végül melyiket választjuk.
A kevesebb néha több
Ez leginkább az ajándékcsomag tartalmára igaz. Nem kell minden apróságot, kiegészítőt belerakni, ami a kezünk ügyébe kerül. Sokszor a kevesebb, de alaposan megválogatott termékek sokkal nagyobb hatást lehet elérni, mint egy túlzsúfolt ajándékcsomaggal. Ami nem segíti egyértelműen a promóciós kampány célját, azt inkább hagyjuk ki a csomagból.
hirdetői tartalom (x)