Élet a Facebook után

Stefanek LászlóHajlítható képernyő; ultra HD felbontású, a felhasználókat felismerő televízió; irányított hangsugárzás, áramtovábbítás a levegőben, négyszer nagyobb kapacitású akkumulátorok, személyes asszisztenssé váló okostelefonok, melyek ha kell, lefoglalják nekünk az asztalt az étterembe, vagy megválaszolják a kérdéseinket; kiterjesztett valóság; f-commerce; közösségi keresés… Izgalmas előadást hallottam nemrégiben a Médiapiac újság nemrégiben megrendezett tapolcai médiakonferenciáján Stefanek Lászlótól, a PHD Network account director-ától. Van-e élet a Facebook után? Kitárgyaltuk, milyen innovációkon dolgoznak épp a k+f boszorkánykonyhákban, és mire kell készülnie a médiaiparnak…

 Az interjú a nyilacskás lejátszóra kattintva már indul is!

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Végül pedig az előadás, ami a beszélgetés során többször is szóba került:
Mi jön a Facebook után?

Adatok a felhőben

Felhőinformatika, felhőszámítás, cloud computing – gyakran hallható, divatos szavak a jelenből. De vajon mit jelentenek ezek, és milyen üzleti kihívásokra adnak megoldást? Mi az előnye annak, ha felhőbe helyezzük át cégünk működését, és hogyan változtatja meg az üzleti folyamatokat a döntés? Nem jár-e ez túlzott veszélyekkel? Milyen megoldások, szolgáltatások érhetők el a felhőben? Mekkora az igény Magyarországon az üzleti folyamatok felhőbe való áthelyezésére?

Többek között ezekről kérdeztem egy cloud computinggal foglalkozó cég, az Elastoffice Magyarország ügyvezetőjét, Taivainen Krisztiánt.

A hangfelvétel a nyilacskás lejátszóra kattintva indul.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

(Az interjú az Elastoffice Magyarország Kft. támogatásával készült.)