Elkészült a Digiméter kutatás – A Media1 vendége volt Donáth Fruzsina és Kis Ervin Egon

A Media1.hu hírportál 2021.július 19-i podcast- és rádióműsorának vendége volt Kis Ervin Egon, a Digiméter kutatássorozat ötletadója és Donáth Fruzsina, a Digiméter kutatás felelőse.

Kis Ervin Egon és Donáth Fruzsina, a Digiméter kutatatás szakértői
Kis Ervin Egon és Donáth Fruzsina, a Digiméter kutatatás szakértői

A Digiméter kutatássorozatból sok minden kiderült a hazai kis-és középvállalkozások digitalizációjáról, vagyis arról, hogy áll a kkv-s digitális átállása, mik a főbb problémák, hogyan viszonyulnak a marketinghez, és arról is beszélgettünk, kihez fordulhatnak segítségért a felmerülő problémák kapcsán a vállalkozók.

A teljes beszélgetés visszahallgatható az alábbi lejátszó segítségével, vagy akár le is tölthető.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és a Media1 Facebook-oldalát, valamint iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban vagy a TuneIn-en is.

Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére is!

Wolf Gábor kkv marketing szakértő, a Marketing Commando alapítója a Media1 műsorában – EXTRA tartalommal! (2021.07.26.)

A Media1 2021. 07.26-i podcast- és rádióműsorának vendége volt Wolf Gábor kkv marketing szakértő, a Marketing Commando alapítója, a Kisvállalati Marketing Biblia szerzője, Magyarország egyik legismertebb szakmai véleményvezére, aki hétről hétre népszerű „Híradót” is készít a YouTube-ra a marketingkommunikáció újdonságairól.

Wolf Gábor kkv marketing szakértő a Media1 műsorának felvételén 2021 júliusában
Wolf Gábor kkv marketing szakértő a Media1 műsorának felvételén 2021 júliusában

A beszélgetésünkből kiderül, mik manapság a trendek a marketingben, milyen a „tuti” marketingkampány, de szó esett például arról is, hogy milyen marketingmódszerekkel próbálják rávenni az amerikaiakat az oltakozásra. Arról is beszéltünk, hogy a jog és a marketing hogyan ütközik meg egymással, és ez milyen problémákat okoz, és néhány online újdonságról is szó esett, köztük például az Instagram affiliate-ről. Wolf Gábor elárulta, hogyan építette fel saját egyéni márkáját, hogyan vált ismertté, de szó esett arról is, hogyan fejlesztette retorikai képességeit, vagy hogy hogyan is készül Marketing Commando heti híradós videója. Felidéztük, milyen volt az online marketing a Facebook-korszak előtt, és elmondta azt is, mit gondol arról, érdemes-e még offline marketingre költeni, vagy hogy átültethetők-e a nagyvállalati marketing praktikái a kkv marketingbe.

A Media1 podcast ezúttal extra hosszú: olyan részek is elérhetők a  podcastos változatban, melyek a 10 rádiós partnerünk adásában nem hangzottak el.

A Media1 műsora, benne Wolf Gáborral a lenti lejátszóval hallgatható vissza.

 

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és a Media1 Facebook-oldalát, valamint iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban vagy a TuneIn-en is.

Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére is!

Flottakezelés kis- és középvállalkozások számára

A céges flották kezelésére manapság – a vállalkozás méretétől függően – sokféle lehetőség kínálkozik. A nagyvállalatoknál viszonylag egyszerű a helyzet, hiszen autóik kezelése a járműállomány nagysága miatt cégen belül is megoldható, feltéve hogy rendelkeznek az üzemeltetéshez szükséges számú és szakértelmű munkaerővel. Amennyiben ezt valamilyen oknál fogva nem szeretnék saját maguk intézni, akkor autóikat flottamenedzsment cégre bízhatják. Ez a konstrukció azonban kisebb járműpark esetén arányaiban jóval költségesebb lehet.

Olvass tovább

Megmutatjuk az Xtend lényegét és fontosabb előnyeit (x)

Az Xtend keretrendszerének, platformjának és lehetőségeinek a részletes megismerése erősen javasolt akkor, hogyha nyitottan állunk az új és innovatív kereskedési felületekhez. A cikk ezzel kapcsolatban kíván hathatós segítséget nyújtani.

Megmutatjuk tehát, mi is az Xtend lényege, kiknek lehet igencsak előnyös, illetve milyen módon nyílhat lehetőség a használatára.

Olvass tovább