Mi az a mini PC, és mire használható? (x)

A mini PC a netbook asztali megfelelője, kis méretű, olcsó, alacsony fogyasztású asztali számítógép, amelyet alapfeladatokra terveztek, úgymint böngészés, webes alkalmazások elérése, alapvető irodai alkalmazások, audió-/videólejátszás.

Ahogy bővült a számítógépek piaca, úgy jelentek meg újabb és újabb típusok: az asztali PC-ket követték a laptopok, táblagépek, a játékgépek, az all-in-one gépek, a pocket PC-k, a munkaállomások, a szerverek. A PC-ket számos más termékbe is beépítették, ahol grafikus felhasználói felület kellett (ATM-ek, elektronikus pénztárgépek, szerszámgépek, feliratos kijelzők). Mini PC ma már szinte minden neves gyártó kínálatában megtalálható.

Olvass tovább

A CRM rendszer lényege, funkciója és hasznossága (x)

Mi az a CRM rendszer, illetve mit jelent a CRM szoftver kifejezés? Miért számít egyre gyakoribbnak a modern vállalkozásoknál a CRM rendszerek bevezetése és használata, illetve milyen előnyök származhatnak az ilyen jellegű implementációból?

Ezekkel a kérdésekkel foglalkozunk kiemelten a bejegyzés keretei között. Vagyis megnézzük a CRM rendszerek lényegét, emellett pedig a használatukból fakadó kiemelt előnyökre is igyekszünk minél inkább rávilágítani.

A CRM rendszer, illetve a CRM szoftver fogalma és jelentése

Ha a CRM jelentését vesszük alapul, akkor az ügyfélkapcsolat-menedzsment kifejezés adja vissza leginkább a lényegét. A CRM rendszer némileg összetettebb, hiszen valamennyi adat és munkafolyamat is ide értendő, ami hozzá kapcsolható az ügyfeleinkkel vagy a potenciális ügyfeleinkkel történő interakcióhoz.

Ami pedig a CRM szoftvert illeti, ez rendszerint egy felhasználóbarát kezelőfelülettel ellátott alkalmazás, aminek a rendszeres használatával az ügyfélkapcsolatok kezeléséhez szükséges valamennyi információ rendelkezésre állhat, a folyamatok pedig hatékonyan menedzselhetők.

CRM

Milyen hozzáadott érték származhat egy korszerű CRM rendszer használatából?

A CRM rendszer segítségével valamennyi ügyfélkezeléssel kapcsolatos probléma eredményesen orvosolható. Vagyis a leendő és már meglévő ügyfelek kiszolgálása időveszteség nélkül, duplikált feladatkiosztással oldható meg.

Valamennyi felhasználó testre szabható platformon keresztül láthatja a rá aktuálisan váró feladatokat, emellett pedig a csapatszintű kooperáció menedzselése is magas szinten kivitelezhető. Mivel a CRM rendszer segítségével a kliensek kiszolgálása hibátlan lehet, ezért közvetett módon nemcsak időt segít megtakarítani, de még a bevételek maximalizálásában is fontos szerepe lehet.

Mindezen felül a szükséges kapacitás tervezésében, illetve az erőforrások elosztásában is komoly hozzáadott értéke lehet egy korszerű CRM rendszernek. Egészen más szinten kezelhetők a feladatok, mint azt a hagyományos és elavult metódusok bármikor is lehetővé tennék.

Kiknek lehet igazán racionális döntés CRM rendszert alkalmazni

Iparágtól és cégmérettől függetlenül is egészen széles azoknak a vállalkozásoknak a köre, ahol a CRM rendszer és a CRM szoftver hozzáadott értéke érvényesülni tud. Ez nagyban köszönhető persze a testreszabhatóságnak, ami a korszerű CRM rendszerek egyértelmű sajátja.

Talán az egyszemélyes vállalkozások és a mikro cégek azok, ahol a minimális létszám miatt kevésbé érhető tetten a CRM hasznossága. Viszont a növekedési fázisban kiemelten sokat hozhat a konyhára időben és kapacitásban, ha már a kezdetektől fogva fejlett CRM rendszer segítségével történik meg valamennyi meglévő és potenciális ügyfél kiszolgálása.

(x)